Dizajn pakovanja
Pakovanje je danas sastavni deo našeg življenja. Praktično se svaki proizvod nalazi u nekoj formi pakovanja, kao što su to kutije, kese, boce, tegle, limenke i mnoge druge forme. Pored samo strukturalne forme pakovanja, vizuelni sadržaj je takođe neodvojiv element na pakovanju.
Grafički dizajn je oblast koja obezbeđuje da pakovanje, putem kreiranja vizuelnog sadržaja na kreativan način, uspostavi komunikaciju sa publikom tj. potrošačima. Vizuelni sadržaj tj. logo proizvođača, fotografije, ilustracije, tipografija i boja šalju poruke potrošačima o tome koji je i kakav se proizvod nalazi u pakovanju.
Ideje i kreativno mišljenje su danas najvažnije karakteristike u grafičkom dizajnu i u dizajnu pakovanja. Svakodnevno se osmišljevaju nove, inovativne forme, zanimljivi vizuelni pristupi, tako da kada neko pakovanje ugledamo u rafu marketa, bez obzira na proizvod, može nas zavesti da kupimo taj proizvod, samo jer nam je pakovanje neodoljivo.