Integrisane marketinške komunikacije (integrative marketing
communications, IMC), pružaju odgovor na pitanje koji su to
najefikasniji promotivni alati koje marketinški stručnjaci koriste kako
bi određeni proizvod ili uslugu približili kranjem kupcu u procesu
stvarnja veće vrednosti brenda i zadovoljenja poptreba kupaca. Zašto se
određeni marketinški alati zamenjuju novim, kada se to radi i koji su
krajnji ishodi, važno je pitanje na koje u okviru ovog predmeta nudimo
odgovore. Svaki promotivni alat poseduje svoje „jedinstvene
karakteristike i troškove“. Marketinški stručnjaci svoju stručnost
potvrđuju mudrim odabirom promotivnog miksa koji bi trebalo da rezultira
ostvarenjem postavljenih ciljeva. Iznošenjem najvažnijih teorijskih
aspekata i istovremenim prikazom i obradom niza slučajeva iz prakse,
studenti će u interaktivnim predavanjima koja su organizovana u 15
lekcija i to kroz 2 časa predavanja i 2 časa vežbi, biti upoznati sa
razlozima zbog kojih je integrisani marketinški pristup u savremenom
poslovanju i sve zahtevnijoj tržišnoj utakmici važan i nezaobilazan
faktor svake uspešne kompanije ili organizacijei. Studenti će steći
znanje, razumeti i ovladati ključnim pojmovima integrisanih marketinških
komunikacija koji su od suštinske važnosti za uspešno komuniciranje
svih učesnika u procesu, razumeće i moći će da opišu savremeni model
integrisane korporativne komunikacije, njegovu praktičnu primenu,
razumeće šta utiče na vrednost Brenda. U okviru predmeta posebna pažnja
posvećena je content marketingu kao modrenom segmentu integrisanih
marketinških komunikacija organizacije/kompanije na internetu, pre svega
na društvenim mrežama koje su u izuzetnoj ekspanziji. Kompletan pristup
i ceo predmet osmišljeni su tako da se naši student obuče i budu
spremni da na osnovu stečenih znanja, preduzmu korake u praksi kao
budući uspešni marketing i biznis menadžeri.
Modni marketing se bavi modnom industrijom, tekstilnom
idustrijom, komunikacijama, tržištem mode, potrošačima i svim drugim
kategorijama koje određuju tržište mode i modnu industriju u celini kroz
primenu marketinških principa. Poznavanje i primena marketinških
principa važni su u svakoj privrednoj delatnosti, ali u domenu modne
industrije, presudni su za otvaranje mogućnosti i puta ka sigurnom
uspehu i izbegavanje neuspeha. Domaća, a pogotovo svetska iskustva
modnih kompanija i brendova potvrđuju činjenicu da je marketing tesno
povezan sa kreacijama i njihovim tržišnim plasmanom što praktično
upućuje na zaključak da marketing u modnoj industriji, ili modni
marketing finalno objedinjuje ceo proces – od stvaranja proizvoda
odnosno kreatora, preko potrošača/kupca i konačno stvaranja profita.